Savaitgali susikooperavau su broliu ir bendromis pastangomis (arba broliui dirbant, o man padedant) sumontavome visas dalis į bendra masę, ty automobilį. Deje fotoaparato neturėjau po ranka, tad nebus fotografiju iš darbo, bet galiu papasakoti apie rezultatus.
Taigi trumpai apie tai kas buvo atlikta. Pirmiausiai nuo salono – buvo prijungtas mygtukas, kuris valdo automatini dienos žibintų ijungimą užkurus automobilį (mėlynas elementas nuotraukoje):
Žibintai mano atvėju įsijungs suveikus kuro siubliuj, tad reikėjo viena laidą atsivesti nuo saugikliu/rėliu dėžės į vidu ir viena laidą atgal. Valdymo blokas patalpintas į korpusą ir pastarasis įdėtas į saugikliu/rėlių dėžėje po kapoto dangčiu:
Pasirinkta ši vieta todėl, kad ten yra viskas ko reikia:
- visada tiekiama +12v srovė žibintu maitinimui.
- +12v signalas nuo kuro siurblio kai jis pradeda dirbti.
- +12v signalas nuo gabaritinių šviesų kai jos įsijungia.
Taip pat nuo šios vietos trumpas atstumas iki žibintų, bet atstumas ir nebuvo problema, nes su dienos žibintais komplektuojamų laidu ilgis buvo tikrai užtektinas jiems nuvesti net iki salono. Tolesnis darbas – žibintų montavimas į automobilį. Patalpinti žibintus pagal visus reikalavimus galima dviejose vietose: bamperyje truputi toliau numerio arba po priekinėmis lempomis. Pasirinkome priekinių lempų variantą todėl, kad toje vietoje nėra jokios horizontalios linijos pakrypimo (bamperio atvėju tektu lyginti 5 laipsnių kampą), o ir montavimas atrodė paprasčiausias, nes tvirtinimas vyko ant išorinės apdailos, kuri lengvai nusiima.
Tvirtinant žibintus teko truputi išpjauti plastmasės, kitaip lemputės nelabai telpa. Tai atlikus žibintai pritvirtinti medvarščiais. Galutinis rezultatas (neįjungti ir įjungti dienos žibintai):
Išvados:
Įsigyti dienos žibintai deja nėra tokie ryškus kaip tikėjausi, deje, bet prieš pirkdamas nesitikėjau , kad bus įmanoma sutalpinti iš auktesnius žibintus po automobilio žibintais. Mano atvėju sumontuoti yra šie dienos žibinta i, tačiau pasirodo, kad pilnai tinkami būtų ir ryškesni variantai, kaip šis arba šis. Nežiūrint to, dienos žibintai šviečia pagal visas taisykles, yra setifikuoti E4 ženklu., tad tolesnis darbas yra jų legalizavimas. Pagal dabartinius įstatymus tokie žibintai pilnai galimi naudoti lietuvos keliuose jei jie montuoti tvarkingai ir veikia pagal numatytas taisykles.
Didelis dėkui Rolandui už visa šitą!
Reikia + jungti nuo generatoriaus o ne nuo kuro siurblio.
Galima ir taip daryti, bet mano atveju labiau prieinamas variantas buvo kuro siurblio rele. Patogiai ji sumontuota po kapotu, arti vienos lepu ir panasiai. Generatorius grandine tokiu privalumo Megenej nesuteikia 😉