Transporto privalomojo draudimo upelis

2 04 2014

Laimingi kiti žmonės, jiems automobilio draudimas vis pinga, ir pinga, ir pinga.. Bet kažkodėl ne man 😀 Karma gal bloga..

Kiekvienais metais balandžio pradžioje draudžiu savo Megane Coupe 1,6l 66kW automobiliuką ir pats tai darysiu jau penktus metus iš eilės. Kito automobilio neturiu, avarijų neturėjęs esu visiškai, dabar esu 29 senumo ir įgavęs 4 metų patirtį vairuoti. Atrodo blogiausia dalis šitame rinkinyje yra menkas vairavimo stažas? Na gal, bet jis vis didėja, bet atrodo didėja ir draudimas su kiekvienais metais, nes šiemet jis man pakilo net 59 litais draudžiantis pas seną draudėją arba 25 litais perbėgant. Ir man, deja, taip ne pirma kartą. Graži lentelė kiek mokėjau per visą savo stažą:

Metai Kaina Draudėjas Amžius Stažas Registracija Komentaras
2010.04-2011.03 226 BTA 25 0 Panevėžio raj.
2011.04-2012.03 270 BTA 26 1 Panevėžio raj. Brangsta, bet pigiau nėra
2012.04-2013.03 240 ERGO 27 2 Panevėžio raj. Konkurentas siūlo mažiau
2013.04-2014.03 250 BTA 28 3 Kauno m. Registracija mieste
2014.04-2015.03 285 IF 29 4 Kauno m. BTA pabrango, renkamės mažiausią kaina pas konkurentus

Gal grafiškai geriau:

Clipboard02

Išvada paprasta – kaina vis didėja su mažais kriokliais 😀 Patikslinimui primenu, kad jokių avarijų ar KET pažeidimų per tuos visus metus nesu turėjęs, bet faktas kad persiregistravau į mietą žinoma prisidėjo. Apie viska detalizuosiu:

  • Pirmi metai – buvau nepatyręs vairuotojas, BTA pasiūlė gerą kainą.
  • Antri metai – BTA kaina pakilo žvėriškai bet kiti draudėjai nieko geresnio negalėjo duoti.
  • Treti metai – spjaunam į BTA ir bėgame pas ERGO nes jie jau turi gerą pasiūlymą kažkiek patyrusiam vairuotojui.
  • Ketvirti metai – prisiregistravau Kaune tad viskas kiek susijaukę, čia mano kaltė. ERGO tampa labai brangus, Bėgame pas tuo metu pigiausią BTA kuris kažkodėl yra net pigesnis nei prieš metus kai registruotas buvau Aukštaitijos sostinės rajone. Keista, bet kai pigiau tai perkame.
  • Penkti metai – BTA pabrangino savo paslaugas nuo 250LT iki 309LT, Ergo laiko kaina iki 289LT, o vienas toks draudėjas IF pasiūlė 285LT, kurį spėju teks pirkti.

Taigi kokia BTA logika gal kas supratote? Aš supratau kad esamiems klientams paslaugos brangsta, o kai ateini pas juos pirma karta ar po pertraukos, tuomet duodama gera kaina. Kitais metais gal tikėti pigesnio pasiūlymo?  😀 Sugalvojau parašyti laišką į BTA ir pasiteirauti kodėl taip yra, gal čia klaida kokią. Dialogas:

Aš:

Laba diena,

Prieš metus pirkau prisegtą draudimo polisą ir šiemet internetu draudžiant man siūlo kaina 309LT kas yra net 59 litų brangiau. Gal galite mane informuoti dėl kokių priežasčių ši kaina iškilo iki tokių aukštumų?

pagarbiai Mindaugas.

BTA:

Laba diena,

Dėkoju už Jūsų laišką. Apgailestaujame, bet draudimo kaina yra pateikta Jums tikslinga. Praeitais metais tokiu metu turėjome vykdomą -25% nuolaida, o dabar turime tik -15%.

Geros dienos,

Pagarbiai

Aš:

Vis tiek nesiriša:

pernau be nuolaidos 250*1.25=312.5;
šiemet be nuolaidos 309*1.15=359.38;

Taigi nepaaiškinote kodėl kaina didėja taip drastiškai.
Pagarbiai Mindaugas.

BTA:

Dėkoju už Jūsų pastebėjimą. Mūsų bendrovėje kaina yra perskaičiuojama kas mėnesį atsižvelgiant į rinkos tendenciją bei nuostolingumą. Kaip jau pastebėjote, kaina šiais metais pasikeitė.

Atsiprašome už nepatogumus,

Pagarbiai

Aš:

Nesakau kad man nepatogu, tiesiog jau antra karta BTA man asmeniškai kelias kainas. Užkeliama iki tiek kad tenka rinktis kitur kur tuo metu jau pigiau.
Ačiū už atsakymus.

Gal kiek tiesmukas buvau. Visgi pradžioje kažkokios nesąmonės apie nuolaidas, o vėliau dėjo tai ko tikėjausi sulaukti pirma kartą – povandeninės srovės. Kadangi laiškuose nepaminėta kad tai konfidencialia tai kodėl nepasidalinus turiniu..

Išvada

Man transporto draudimas yra kaip upė – vinguriuota, pavojingos povandeninės srovės ir linksmi kriokliukai. Džiugu, kad kažkam pinga, pinga, pinga.. BTA tegu nepyksta.

 


Veiksmai

Information

5 responses

2 04 2014
Darius

Audi 1.8, 92kW, 27m. 3m stažas. dabar BTA siūlo 706.00. 2013 lapkritį mokėjau 557,00. 2013 gegužę padariau avariją. 2012 lapkritį mokėjau 438,00.

2 04 2014
mindogas

Nu va, irgi kyla nuo paskutinės kainos, bet spėju kad paskutinės avarijos terminas dar nebus praėjęs, tai dabartinė kaina nuo paskutinės didėja stipriau vien dėl to.. Vienaip ar kitaip – tas pats balaganas.

2 04 2014
jarik

Iseina, kad apsimoka tik sukakus 18 metu laikyti teises, deti jas i stalciuka iki geresniu laiku, kad veliau nereiketu ne lapuko klijuot, ne nezmonisku pinigu uz draudima moket 🙂

2 04 2014
mindogas

Tai cia savaime aisku. Dalis paneliu taip ir daro 🙂

28 05 2014
mindogas

Eilini karta patyrėme, kad privalomas draudimas labai reikalingas dalykas. Jau trečia karta per automobilio karjerą gavau per dešini šoną:
brukst
Niekaip nesuprantu, kodėl visada dešinė..

Parašykite komentarą

